Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата пали и веднага изгасва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Така,колеги не отдавна се сблъсках със същия проблем.Дори с подаване на газ,като отпуснех газ падаха оборотите,и гаснеше.Ставаше с газ но трябваше да държа към 40 секунди на 3 хил. оборората,което не е много добре че ми светна чек енджинито след няколко такива паления.Също и тресеше като почнаха да падат оботорите.И почнах да се филмирам,бензинова помпа,свещи мислех първо да сменям.Случайно разбрах че е от бензина,просто свърши ми газта и превключих на бензин,издумках го пак заредих и вече няма и помен от проблема.Нека колегата с проблема,преди да почне с откачване на дебитомери и други интервенции,да си източи бензина и да си налее нов,който да не е от някоя измислена бензиностанция,най-добре шел за да няма ядове
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
      да те питам падането на оборотите е съпроводено ли е с ужасно тресене на колата ..и като падат ако дадеш гас оправя ли се колата ?
      Ако питаш мен да, ужасно тресе, оправя се като подам газ ама со зор, после вече работи нормално но пък известно време докато позагрее не е съвсем в час.Днес сипах от друга бензиностанция и вървежа се оправи, паленето надявам се и то ама утре сабалян ще се разбере.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        Прекрасни горива ще да има по родните бензиностанции.

        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #19
          Мойто не е било от нашенско,но явно бензина беше много стар.Сега покарвам поне един път в месеца на бензин,за да мога да го обновявам.За да не стават същите инфекции.Ако и акумулатора е слаб оставаш като нищо на пътя.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Мойто не е било от нашенско,но явно бензина беше много стар.Сега покарвам поне един път в месеца на бензин,за да мога да го обновявам.За да не стават същите инфекции.Ако и акумулатора е слаб оставаш като нищо на пътя.
            Колата ти слаба не тебе,не е от бензина Тия милионници де ги караш цело чудо че се движат изобщо
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Колата ти слаба не тебе,не е от бензина Тия милионници де ги караш цело чудо че се движат изобщо



              Нали се сещаш че тоя милионник само с една софтуерна промяна и отива на 250 кончета Скоро ще кача клипче в тубата как милионника лепи 210км/ч от воле ще ти дам да гледаш За да не съм оф ще кажа че лошият или старият бензин е въможно да направи и по големи поразии от това да не може да запали,за това ако зареждате на някоя бензиностанция и сте доволни си зареждайте само там когато е възможно
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #22
                Подкрепям тезаа с старият бензин понеже доста хора са го изпирали на свой гръб, в това число и аз.
                На Сааба дори ако сложа някъв 95 и не го изхарча до седмица две става страшно сутрин... Ако ремапната колата то тогава задълже само 100октана че да няма Плач после
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Ако питаш мен да, ужасно тресе, оправя се като подам газ ама со зор, после вече работи нормално но пък известно време докато позагрее не е съвсем в час.Днес сипах от друга бензиностанция и вървежа се оправи, паленето надявам се и то ама утре сабалян ще се разбере.
                  при мен същият проблем доиде от термостата (като дори не ми даваше грешка за на го примерно на диагностика)
                  цитирам какво ми обесниха на мен...грешка в датчика на термостата праща грешно инфо на Екуто..и от там скапва процеса на ДВГ-то
                  при мен след запалване падаха оборотите и ако не подадях малко газ до към 2к оборота за секунди гаснеше колата...тресеше сякаш мотора искаше да си ходи ама без купето
                  след смяна колата се оправи бях качвал и клип в една по стара моя тема
                  фърли едно око
                  иначе причините за тва са много
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 15:48.

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте, вчера откачих акумолатора от клемите. Днес ги закачих и пак пробвах да запаля, и колата запали веднага и оборотите вече си държат и всичко се оправи, така и неразбрах какъв е бил проблема. Закарах я на диагностика след това и не излезнаха никъкви грешки.

                    Comment


                    • #25
                      В случая не, оправи се от бензина.Вчера налях нов и днес си запали и работи като току що излязъл от завода.Но имам подобен проблем който го прави само ако температурата на въздуха е около и над 25 градуса, т.е. само лятото, вече две лета.След всичкото чоплене, чесане и ходене по доктори остана само датчика на температурата на термостата някак си на тази температура да подава грешни стойности.Не знам дали е възможно.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Venkos Покажи съобщение
                        Здравейте, вчера откачих акумолатора от клемите. Днес ги закачих и пак пробвах да запаля, и колата запали веднага и оборотите вече си държат и всичко се оправи, така и неразбрах какъв е бил проблема. Закарах я на диагностика след това и не излезнаха никъкви грешки.



                        изчакай недей бърза,то това с откачането на клемата е малко тука има тука няма,поне още 30 старта ти трябват за да се види да ли проблема е приключил.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Venkos Покажи съобщение
                          Здравейте, вчера откачих акумолатора от клемите. Днес ги закачих и пак пробвах да запаля, и колата запали веднага и оборотите вече си държат и всичко се оправи, така и неразбрах какъв е бил проблема. Закарах я на диагностика след това и не излезнаха никъкви грешки.
                          А колата има ли газова, защото това с оправянето след откачане на акумълатора намирисва на омазана адаптация на бензиновотп еку в следствие на не добре настроена газова.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            От два дни и моята пали веднага и гасне веднага, гасне си меко и гладко без притрисане. Пали от втория или третия път. Не е от бензина със сигурност.
                            Сутринта по магистралата катереше баирите като луда, няма промяна във вървене или мощност. Когато е топла пали веднага. После ще опитам да дам два пъти на контакт и тогава да запаля. В момента нямам кабел за диагностика.
                            Акумулатора беше откачен за 24 часа за зареждане, ефект нямаше.
                            1,8 само бензин.
                            Ако някой е намерил решение, ще ме улесни много, ако ли не, когато намеря отговора ще пиша
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Възможно е, моторчето за празния ход да не работи коректно.

                              Аз бих пробвал една адаптация на дросел.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Възможно е, моторчето за празния ход да не работи коректно.

                                Аз бих пробвал една адаптация на дросел.
                                имам съмнения за него понякога, но са незначителни, дебитомер сигурно не е, защото се форсира веднага след като запали, двигателя работи идеално.
                                Все едно не и спира бензина, ама после си работи като че ли нищо не е станало
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X